香港龜友論壇

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 7450|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

[謙]龜眼炎處理

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-4-12 20:02:29 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
眼炎成因係主要都係水質問題引起。
龜既排泄物係細菌既主要食糧,水質差亦表示你成日唔換水或者水入面已經好多細菌。

細菌大量滋生,細菌侵入龜眼,由於龜眼係幾乎冇白血球,所以龜眼對細菌黎講係幾好住既地方。
細菌入侵眼部既表皮並且係入面繁殖,白血球發現呢D細菌,白血球就叫多D兄弟黎攻打細菌,釋放好多組織胺,組織胺會令到微血管變大少少[方便白血球出入],同時水份就會湧出黎,加上死左既細菌同白血球就積住係度,最終形成膿同埋水腫。



我睇過幾本書都話用Sulphacetamide sodium、Chloramphenicol、Ofloxacin ophthalmic solution呢三種滴眼液去處理眼炎

我起初都係半信半疑,我再番查呢幾種抗生素既功效。睇番一啲資料同獸醫書,都有講用呢幾種抗生素係可以治療嚴重既眼炎。


一般情況之下,你用龜精靈/Z牌龜藥水去醫就OK!
滴左藥水之後[滴多啲],藥水去到感染位,乾養,好快就好番!
絕大部份情況都係咁醫家啦!





Q1咩牌子既眼藥水有呢D成份呀?
A1牌子如下,唔賣廣告,自己搵就OK~
Ofloxacin ophthalmic solution
Chloramphenicol                     
Sulphacetamide sodium        


Q2我係咪見隻龜眼腫就用得?
A2第一是藥品本身的不良反應。抗生素
發揮治療作用的同時,也會引起不良反應,藥物越多,引起不良反應的機會就越高。




第二是會使細菌產生抗藥性。當藥物作用於細菌時,細菌會自衛、防禦、反擊,最後的結果就是對抗生素產生抵抗力,也就是產生了抗藥性。如果我們濫用抗生素,有一日,環境中存在既病菌有可能都是抗藥的,再感染既都係抗藥菌。抗藥菌多左,治療起上來就會非常棘手,不單只令死亡率的增加,同時也降低了治療機會。


第三是引起菌群失調,二重感染。龜身體入面養左好多不同種類既菌,在正常情況下,相互制約處於一個平衡狀態,龜對這種狀態是適應的,不會有病,但當長期使用某種抗生素後,其中的某類細菌滅門,而另外的細菌在沒有製約的情況下,就會大量繁殖,生長,引起嚴重感染,呢隻感染叫做二重感染。

評分

參與人數 3威望 +4 收起 理由
leonardomonster + 1 原創內容
ashbone + 2 多謝分享
ManManLi + 1 功德無量

查看全部評分

沙發
發表於 2012-4-12 20:27:59 | 只看該作者
感謝分享~~~ 真係要做個勤力嘅主人, 唔希望用到呢D藥~~
回復

使用道具 舉報

板凳
發表於 2012-4-12 20:32:37 | 只看該作者
感謝分享
回復

使用道具 舉報

地板
發表於 2012-8-14 10:22:56 | 只看該作者
如果龜龜有眼炎 直接張眼藥水滴去眼部嗎?

點評

yes  發表於 2012-8-14 15:53
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|聯繫我們|香港龜友論壇

GMT+8, 2024-4-27 12:39 , Processed in 0.051069 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表