找回密碼
 註冊
搜索
樓主: jaysui

蚯蚓的再生能力 !!

  [複製鏈接]
發表於 2011-7-6 16:13:54 | 顯示全部樓層
之前睇過~~勁好笑xdd
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-7-6 16:20:33 | 顯示全部樓層
真係笑左..THX FOR SHARE!
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-7-6 16:23:09 | 顯示全部樓層
好可愛d蚯蚓
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-7-6 16:29:09 | 顯示全部樓層
哈哈笑左xd
D圖畫得好搞笑,我中意個個叔叔
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-9-25 22:58:29 | 顯示全部樓層
回復 jaysui 的帖子

好正!!!........
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-9-27 20:33:47 | 顯示全部樓層
啊左成17次
真係好好笑
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-9-27 23:19:47 | 顯示全部樓層
爸爸分開了兩段,煙仔既消耗增加了一倍...
回覆

使用道具 舉報

發表於 2011-10-5 00:28:46 | 顯示全部樓層
我之前都諗佢打直切會點
回覆

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|香港龜友論壇

GMT+8, 2026-6-27 19:54 , Processed in 0.011707 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X5.0

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表