香港龜友論壇

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 1455|回復: 2

求救!請問有關白眼病

[複製鏈接]
發表於 2017-6-7 09:55:43 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我養咗2隻巴西龜已經廿幾三十年,兩隻龜殼都超過10吋,一直都無乜特別打理,只係有時換吓水。餵嘅嘢食都係有肉有菜咁,一直都好健康。

上年9月,有朋友俾咗隻細佢哋一倍嘅雄龜(我嗰兩隻應該係雌),開頭我都有見佢有時會用好長嘅指甲去搞我兩隻龜,但我見人哋話係雄性求偶,於是我無特別理會。

之後冬眠,咁直至3月左右我開始見到其中一隻雌龜隻眼無以前打得咁開,好似怪怪哋咁,當時又無乜留意。

上個月我見佢直頭對眼完全閉上,完全灰白色咁。我未試過咁嘅情況,都覺得奇怪點解佢會又冬眠,因為呢幾個月我都好忙,交由我媽餵食,佢只係同我講佢唔食嘢,我真係以為佢做乜又冬眠……

而家我再查先知道佢應該係患咗白眼病!佢仲要瘦晒咁,我媽都無發現。我而家好擔心,我尋晚已經瞓唔着,係我害咗佢咁。

請問大家我而家應該點樣做?我已經隔離咗佢哋,但我應唔應該浸水?定係要乾水?另外我見人哋話買龜精靈用,係咪直接滴落眼定係要滴落水俾佢浸?

另外佢唔食嘢,我係咪買營養水俾佢浸住飲,定係用匙放入佢個口,俾啲龜糧佢食?

如果我要帶佢睇獸醫,有無介紹係喺葵涌、荃灣區附近嘅龜醫生?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-6-8 19:45:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 marlin12 於 2017-6-8 23:40 編輯

通常我唔會俾龜龜[冬眠],因為有一定的風險。考慮下冬天用暖管吧!

龜龜眼睛完全灰白和唔食野,病情已經很嚴重,[龜精靈]應該處理唔到。

如果經濟許可,應該帶佢去睇[獸醫],在荃灣享和街有一間是尊門睇爬蟲的。睇[獸醫]的好處,是可以找出真正的病因,如果病情嚴重,醫生會幫龜龜打針、和教你餵藥。但係,睇[獸醫]真係好貴,頭一次看醫生+檢查就要千多元,以後每次5、6百元(這是我2年前的價錢)。

你亦可以去賣龜藥品的店舖(例如:XX龜屋、XX水族),買藥和尋求協助。最好帶埋龜龜去,俾佢地睇下。用藥後,如果病情未見好轉,就要快啲去睇[獸醫]。

其實我係唔建議[填食],唔熟手會整傷龜龜的。用[營養水](例如:reptoboost)去浸龜,比較安全,但係記得唔好浸太耐,浸完要清洗乾淨。其實龜龜病好後,自然會進食。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-6-9 09:38:33 | 顯示全部樓層
marlin12 發表於 2017-6-8 19:45
通常我唔會俾龜龜[冬眠],因為有一定的風險。考慮下冬天用暖管吧!

龜龜眼睛完全灰白和唔食野,病情已經很 ...

感謝你嘅回覆!
我已經打咗電話去享和,今日去睇架啦…
唉…好內咎自己無早啲發現佢有問題,一諗起佢以前眼仔碌碌周圍望就覺得心痛。
希望睇咗醫生可以快啲早返!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|聯繫我們|香港龜友論壇

GMT+8, 2024-3-29 18:48 , Processed in 0.044787 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表